Купили б.у. будинок на колесах Dethleffs на базі Peugeot J5

У нас радість: пригнали з Полтави кемпер – будинок на колесах. Нові вони шалено дорогі, тому довелося обмежитися вживаним апаратом Dethleffs на базі Peugeot J5 1991 року випуску.

Кемпер Dethleff

Отже, знайомтеся: це наш кемпер фірми Dethleffs, побудований на на базі Peugeot J5. Насправді, мікроавтобус Peugeot J5 – це те ж саме, що і Fiat Ducato або Citroen C25. Просто три фірми об’єднали зусилля з виробництва мікроавтобусів і почали випускати практично одну і ту ж модель кожна – під своїм брендом. І хоча в техпаспорті написано Peugeot J5, на будь-який автостанції, куди б не приїхав, зустрічають словами «Так це ж Дукато!» Дукато? Ну, нехай буде Дукато. Я не тільки не сперечаюся, але навіть коли дзвоню на СТО, щоб записатися на якісь роботи, то так і називаю цей будиночок.

Машина купувалася з рук, уживаної. Історію її не зміг розповісти навіть продавець. Сказав, що йому віддали машину в рахунок боргу. Рік випуску – 1991. Куплена в серпні 2011. На спідометрі було близько 164 тис км. Скручений був спідометр чи ні – без поняття… Що і коли змінювалося – невідомо. В принципі, це була перша машина, яку ми брали не з салону, а з рук. На що конкретно дивитися при покупці ніхто особливо і не знав, підкупив лише зовнішній пристойний стан. По двигуну – ніде нічого не тече, дим з труби майже без кольору, а при огляді ми більше розпитували як працює обладнання в житловому відсіку і як ним користуватися.

У техпаспорті записано, що це – переобладнаний автомобіль спеціального призначення – автодача. І наявність цього запису – теж плюс. Як би даішники не повинні особливо приколупуватися.

Об’єм двигуна – 1,9 турбодизель. Бере не більше 10 л. на 100 км. Бусик в цілому комфортно їде на швидкості 80-90 км / год. На рівній дорозі розганяв його до 110 км / год, але це – майже з останніх сил.

Всередині є столик з двома лавками, ця конструкція легко трансформується в двомісне спальне місце (столик опускається на висоту сидінь). Збоку – ще одне спальне місце. Хоча повноцінних пасажирських сидінь, щоб сидіти під час їзди – два.

 Стіл і диванчики перетворюються в двоспальне ліжко

Кухня: газова плита, мобільний холодильник (працює від газу, від 12V, від 220V), мийка.

Санвузол: душ, туалет. З душа, умивальника і кухонної мийки стік збирається в зливний бак, під рамою. Обсяг близько 80 літрів. Туалет кемпера має свої ємності як для відходів, так і для води, використовуваної при зливі. І в воду для зливу, і в ємність відходів туалету заливаються спеціальні рідини виробництва фірми Thetfort, завдяки їх використанню протягом кількох днів з туалету неприємного запаху немає взагалі!

У кормі автояхти розташований кухонний блок і санвузол

Вода. Вода в душ і кухню надходить з бака чистої води. Він розташований в несподіваному місці – під сидіннями в кабіні, складається ніби з двох сполучених судин. Великий плюс кемпера: під водійським сидінням розташований газовий бойлер для підігріву води фірми Truma. Принцип його дії такий: вода і в душ, і на кухню подається по двох каналах, тепла і холодна, і змішується повноцінним змішувачем, майже як вдома. Води вистачає щоб практично нормально помитися двом людям.

Опалення в кемпері. Опалення працює від газової колонки фірми Truma. Для того, щоб тепло розподілити по кімнаті, передбачена система вентиляції на базі одного вентилятора і декількох повітропроводів. Повітря проходить через обігрівач і виходить по трубах в дефлектори у різних місця в кемпері, в тому числі в душову кімнату, до порога вхідних дверей, під спальні місця. На практиці в холодну пору року опалення ще не перевірено.

Під спальними місцями знаходяться місткі рундуки (як в поїзді). Окремо є шафа, тумбочка, безліч шафок по периметру.

І зовсім несподіваний, але приємний бонус: місце під перевезення мотоцикла! Мотоцикла у нас поки немає теж, але є велосипеди. Спробуємо пристосувати багажник під велосипеди, а може раптом і яким-небудь ендуро розживемося :-).

Кріплення під мотоцикл для автобудинку

На цьому сайті все, що стосуэться кемпера і подорожей на ньому, об’єднане міткою кемпер.